Le Roi est mort, vive le Roi! Meie seiklused James Cooki radadel Austraalias ja Aasias jõudsid finišisse 2011. aasta juulis ja sellega lõppes üks ajajärk Kullapalavikus. Siiski otsustasime jätkata uute reisimälestuste talletamist ajaveebi, et tulevikus oleks koht, kus heldimusega meenutada ühiseid maadeavastusi.

Kullapalavik on surnud, elagu Kullapalavik!

11/22/10

I love Sundays

Pühapäevad on kujunenud päevadeks, mis on nii minul kui Priidul alati vabad ja saab midagi toredat ette võtta. Sel pühapäeval jätkasime oma väikseid reisikesi Victooria osariigis. Algselt oli meil uhke plaan sõita Geelong'i, mis on suuruselt teine linn Victooria osariigis ja asub umbes 1h kaugusel Melbourne'ist. Olime juba rongijaamas, kui otsustasime, et sõidame hoopis Sorrentosse. Hüppasimegi siis teise rongiliini peale ja asusime mööda mereäärt Sorrento poole sõitma. Loodus ja merevaated on Melbourne'i ümbruses vapustavalt kaunid. Kui rong peatus pisikese kohas nimega Bonbeach, otsustasime täiesti spontaanselt, et lähme seal maha. Meri oli seal uskumatult helesinine ja rand mõnusalt vaikne, mitte ülerahvastatud nagu suviti Pärnus. Rannaribal olid jällegi kahtlased molluskid, ei julge vist siin merre ujuma minnagi.

Tegime Bonbeachi mõnusa pikniku ja suundusime edasi Frankstonisse, kus läheb buss edasi Sorrentosse. Kuna bussini oli tunnike aega, suundusime randa. Ka seal oli niivõrd kaunis loodus ja rannariba, otsustasime et veedame oma päeva hoopis seal. Niipalju siis esialgsetes plaanidest sõita Geelongi. Järgmine kord ei hakka plaane tegemagi, istume rongi peale ja vaatame kus oleks mõnus koht päeva veetmiseks.

Õhtul käisime Priidu töökohas Amigos nacho'sid söömas ja peale seda suundusime Priidu malaisialasest töökaaslasega Hispaania festivali raames toimuvale salsa peole. Väga mõnus oli salsa rütmide saatel tantsida ja keerutada. Ladina tantsuoskusega jäime aga paljudest kõvasti alla. Uskumatu ikka kui kiirelt lõunamaa rahvad suutsid salsat tantsides oma jalgu liigutada. Seega otsustasime, et kohe kui Eesti tagasi tuleme, lähme tantsutrenni.